Tuesday, June 11, 2013

kekasih hati...!!


Kepada Siapa Aku Berharap ? "Cukuplah Allah bagiku, tidak ada Tuhan selain drNya. Hanya kepadaNya aku bertawakkal."- Surah At-Taubah ayat 129



"Demi cinta Allah yang ku kejar, kuatkan hatiku untuk bertahan, berikan ku kecerdasan akal untuk sentiasa berfikir tentang kuasaMu, hulurkan pertolonganMu di saat-saat aku hampir tewas, sinarkan nur hidayahMu untuk aku terus di jalanMu. Ya Allah! Aku memohon keampunan kepadaMu."


::CIK YUYU  

                                                                                     

                                                            
                                                                                 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

                                                                                بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

 Ya Allah sampaikan kerinduanku kepada arwah ayah dan juga ibu ku. Sampaikan doaku kepada mereka. Ampunkan segala kesalahan dosa mereka kerana mereka juga manusia biasa. Lapangkan kubur mereka. Bahagiakan mereka berdua di alam barzakh sana. Pertemukan kami disyurga kelak. Amin ya rabb.

arwah abah 21mei 2012
arwah mak 9mei 2013

My mother and father,gave me life, nurtured me, taught me, dressed me, fought for me, held me, shouted at me, kissed me, but most importantly, loved me unconditionally. There are not enough words I can say to describe just how important my mother and father was to me, 
::al-fatihah

No comments:

Post a Comment