Thursday, June 20, 2013

andai kau tahu.

Kepada Siapa Aku Berharap ? "Cukuplah Allah bagiku, tidak ada Tuhan selain drNya. Hanya kepadaNya aku bertawakkal."- Surah At-Taubah ayat 129



"Demi cinta Allah yang ku kejar, kuatkan hatiku untuk bertahan, berikan ku kecerdasan akal untuk sentiasa berfikir tentang kuasaMu, hulurkan pertolonganMu di saat-saat aku hampir tewas, sinarkan nur hidayahMu untuk aku terus di jalanMu. Ya Allah! Aku memohon keampunan kepadaMu."


::CIK YUYU  









SAYANGILAH SESEORANG ITU ATAS DASAR SIAPA DIRINYA SEKARANG,
BUKAN ATAS DASAR SIAPA DIRINYA SEBELUM INI...

Andainya engkau tahu dalam hati aku
ada naluri untuk di sayangi,
ada rasa untuk di beri perhatian,
andai kau tahu rajuk di hati aku adalah minta dipujuk..

MARAH aku perlu di dekati
sedih aku,ingin didengari
gembira aku,ingin dikongsi

sayangilah aku atas dasar siapa diri aku sekarang,
bukan atas dasar siapa diri aku sebelum nya,
cintai lah aku,kerana hati
bukan kerana paras rupa semata mata
kau dengar lah keluh kesah ku
kau teman lah aku bila aku kesedihan...

andai KAU tahu,
Hati aku senantiasa bertanya,
Wujudkah cinta itu dihati KAU,
Bila saat jauh tanpa Memberi kabar.


No comments:

Post a Comment