Thursday, June 20, 2013

jangan pernah sengaja luka kan hati aku

Kepada Siapa Aku Berharap ? "Cukuplah Allah bagiku, tidak ada Tuhan selain drNya. Hanya kepadaNya aku bertawakkal."- Surah At-Taubah ayat 129



"Demi cinta Allah yang ku kejar, kuatkan hatiku untuk bertahan, berikan ku kecerdasan akal untuk sentiasa berfikir tentang kuasaMu, hulurkan pertolonganMu di saat-saat aku hampir tewas, sinarkan nur hidayahMu untuk aku terus di jalanMu. Ya Allah! Aku memohon keampunan kepadaMu."


::CIK YUYU  






duhai lelaki,
jangan kau pernah beri harapan pada aku,jika kau tidak sungguh punya niat untuk berikannya.

duhai lelaki,
jangan kau pernah janjikan sesuatu kepada aku,jika kau tak mampu untuk tepatinya.

duhai lelaki,
jangan pernah permainkan hati aku,jika kau tak benar sayangi aku.

cepat atau lambat,kau pasti akan buatkan aku kecewa dan terluka,lebih baik kau kecewakan aku dengan sebuah kejujuran
daripada kau bahagia kan aku dengan penuh kebohongan dan kepura puraan..!!


No comments:

Post a Comment