Saturday, June 15, 2013

di setiap sujudku aku berdoa

Kepada Siapa Aku Berharap ? "Cukuplah Allah bagiku, tidak ada Tuhan selain drNya. Hanya kepadaNya aku bertawakkal."- Surah At-Taubah ayat 129



"Demi cinta Allah yang ku kejar, kuatkan hatiku untuk bertahan, berikan ku kecerdasan akal untuk sentiasa berfikir tentang kuasaMu, hulurkan pertolonganMu di saat-saat aku hampir tewas, sinarkan nur hidayahMu untuk aku terus di jalanMu. Ya Allah! Aku memohon keampunan kepadaMu."


::CIK YUYU  


TENTANGMU CALON JODOHKU


sebenarnya aku sering membicarakan tentangmu bersama Allah dalam setiap doa dalam sujudku

saat aku terjaga dikeheningan malam,

dan saat aku mengawali hari bersama rakaat fajar..
iya.. tentangmu yang aku sendiri tidak tau

siapa dan dimana keberadaanmu saat ini..

apakah engkau seseorang yang sudah aku kenali

atau belum aku kenal sama sekali..

siapapun engkau.. dengarlah..

aku menunggumu disini..menanti pinanganmu untuk engkau jadikan bidadari dunia dan Akhiratmu ^_^

Ya ALLAH temukanlah raga ini dengannya Insan yang tetapkan untuk hamba

AAMIIN

No comments:

Post a Comment