Monday, June 17, 2013

safi pilihan diri ku

Kepada Siapa Aku Berharap ? "Cukuplah Allah bagiku, tidak ada Tuhan selain drNya. Hanya kepadaNya aku bertawakkal."- Surah At-Taubah ayat 129



"Demi cinta Allah yang ku kejar, kuatkan hatiku untuk bertahan, berikan ku kecerdasan akal untuk sentiasa berfikir tentang kuasaMu, hulurkan pertolonganMu di saat-saat aku hampir tewas, sinarkan nur hidayahMu untuk aku terus di jalanMu. Ya Allah! Aku memohon keampunan kepadaMu."


::CIK YUYU  

                                                                                     

                                                            
                                                                                 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

                                                                                بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم





nak sembang pasal pencerahan kulit pulak lah..

aku mula pakai pakai safi ni sejak di bangku sekolah menengah lagi..

safi ni mcm sahabat karib aku lah..

hari hari aku berharga bila menggunakan....


*krim kecantikan sari pokok lidah buaya.
*safi toner dengan sari mentimun& pokok lidah buaya.
*pembersih muka dengan sari mentimun,mengecilkan pori.

safi ni yg best nya..
tiada alkohol..


krim kecantikan dia bila aku pakai jea,kulit aku ni terasa halus,lembut lagi berseri hekhekhek..

safi toner dy pulak pakai jea..memang berkesan la..sisa kotoran dekat wajah ni semua trtanggal habis..pas 2 mula lah kulit aku ni terasa licin dan lembut.toner ni jugak pantas meresap dalam kulit,lau ta caya try cuba,,,

pembersih muka pulak..dia sesuai untuk semua jenis kulit,yg pling penting dy kecilkan
pori pori agar kulit kita ni lebih halus,kulit tersa segar bila cuci muka guna safi ni.






inilah hasilnya..


No comments:

Post a Comment